Biuro Rachunkowe PERFEKT

assignment_turned_in Usługi księgowe

Prowadzenie ksiąg handlowych, podatkowej książki przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego oraz prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:

• odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług
  • ewidencje środków trwałych i wartości niematerialnych prawnych wraz z naliczaniem amortyzacji
  • sporządzanie oraz składanie we właściwym dla Zleceniobiorcy urzędzie skarbowym deklaracji podatkowych
  • ustalenie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT oraz wypełnianie w imieniu Zleceniodawcy miesięcznych deklaracji na te zaliczki oraz deklaracji podatkowych dla podatku od towarów i usług, a także zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z zapisów z ksiąg i innych niezbędnych informacji, dostarczonych przez Zleceniodawcę
  • informowanie Zleceniobiorcy z trzydniowym wyprzedzeniem o terminach i kwotach podatków drogą mailową wraz z dostarczaniem kopii sporządzonych deklaracji
  • sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami UoR i kodeksu spółek handlowych
  • sporządzenia zeznania rocznego dla podatku dochodowego od osób prawnych Zleceniodawcy
  • sporządzanie i przesyłanie do GUS obowiązkowych sprawozdań
  • udzielanie porad w zakresie prowadzonej działalności
  • aktualizacja obowiązkowych danych w urzędzie skarbowym oraz ZUS
  • reprezentacja Zleceniodawcy przed urzędem skarbowym, ZUS i urzędem statystycznym oraz udzielanie wszelkich wyjaśnień organom kontrolnym